sobota, 12 grudnia 2015

Liebster Blog Award

Witajcie :)

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpwoszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Cieszę się bardzo, że zostałam nominowana. Nie wiedziałam, że wogóle zostane nominowana ;)


Nominowała mnie Arcanum Felis (http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/) , która pisze niesamowite Dramione. Nic nie wiedziałam, że takie nominacje w ogóle istnieją.

To ja nominuję:

http://www.zakazany-dwor.blogspot.com/


http://corkimerlina-dramione.blogspot.com/

A tutaj są odpowiedzi na pytania od osoby, która mnie nominowała:

1. Co rozśmiesza cię do łez?
Szczerze? Głupoty, Głupawka, moi przyjaciele :) Oraz moja malutka, 1-roczna siostrzyczka <3
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Nie wiem. Lubiłam zimę, ale nie ma śniegu (niestety) i brak frajdy z przyjaciółmi. Chyba najbardziej lubie Lato, bo 2 miesiące wolnego xD
3. Lubisz zwierzęta? Jakie zwierze chciałabyś mieć i dlaczego?
Lubie, to znaczy Kocham całym mym sercem <3 Mam psa, yorczka. Chciałamby mieć z realiów Husky'ego albo tzw. "pieseły", ponieważ są piękne, duże i... sama nie wiem xD A z fantastyki to Smok (e tam, że zakazany) i Hipogryf. Dlaczego? Hipogryf i smok pasują do mnie moim zdaniem.
4. Czy masz jakieś orginalne Hobby? Jeśli tak, to jakie?
Hmm... Nie wiem, czy jest to orginalne, ale uwielbiam jeździć konno, fantazjować, marzyć, pisać i spać.
5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Gdyby było "książki" to tak. Ale uwielbiam trylogię Niezgodną, cykl książek o Harry'm Potterze i zacznę czytać Igrzyska Śmierci.
6. Film, który mogłabyś polecić każdemu?
I ta sama sprawa, co z 5-tym pytaniem. Zbuntowana, Niezgodna, Harry Potter i Insygnia Śmierci cz. 1 i 2. ...
7. Twoja ulubiona potrawa to?
Lubię włoską kuchnie. Uwielbiam Lassage, Sphagetti, na pizzę też się skuszę ;)
8. Co lubisz robić gdy masz wieczór tylko dla siebie?
Pisać, czytać, pisać z przyjaciółmi, przeglądać internet.
9. Czy to Twój jedyny blog?
Tak, to mój jedyny blog.
10. Jak reagujesz na nietrafiony prezent?
Mówię "dziękuje" oczywiście, a następnie rozmawiam z moją BFF lub najbliższą osobą lub słucham piosenki Edda Sheerana "Photograph". To mnie uspokaja. Tą piosenkę słucham w trudnyh chwilach i bardzo mi pomaga.
11. Ulubione święta w roku i dlaczego?
Oczywiście zaczynamy od klasyki - urodziny. Lubię też Mikołajki - szczególnie klasowe.

Moje pytania:
1. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, jak ma na imię i ile mają lat?
2. Ile masz lat?
3. Ulubiony przedmiot w podstawówce bądź gimnazjum?
4. Od kiedy zaczęłaś pisać?
5. Co ci pomaga w trudnych chwilach?
6. Ulubione zwierze z fantastyki?
7. Ulubiona liczba
8. Ulubiony sport?

To na tyle.

Pozdrawiam,
Lunatrix Malfoy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mia Land of Grafic